dream love eat

piątek, 18 września 2015

Gender reveal party czyli impreza ujawnienia płci :-)

Ponieważ imprezę 'Baby Shower' uważam już za pewnego rodzaju standard, zastanawiałam się czy ją chcę... Szperałam więc w internecie, poszukując natchnienia na spersonalizowanie tej imprezy ;-) I jakoś natchnęłam się na zagranicznych stronach na 'Gender Reveal Party' :-) Baaardzo spodobał mi się ten pomysł! :-) 



 
Oczywiście od razu przystąpiłam do poszukiwań odpowiednich dekoracji i sposobu, w jaki ujawnimy z mężem płeć naszych bliźniaków :-)
O ile spośród kilku bardzo ciekawych sposobów mogłam wybierać (choć od razu wiedziałam czego chcę), o tyle z dekoracjami nie mogłam przebierać... :-( Niestety jeśli chodzi o bliźniaki, to baaardzo trudno jest w ogóle coś znaleźć, nie mówiąc o tego typu imprezie (zwłaszcza w Polsce!), więc pozostało mi 'kombinowanie' z tym, co oferują dla 'pojedynczych' dzieci... Oczywiście zaproszenie też 'kombinowane' mojego pomysłu ;-)
 










  Rodzina mogła podzielić się swoimi przypuszczeniami i obstawić czy będą dwie dziewczynki, dwóch chłopczyków czy dziewczynka i chłopczyk :-)


  Po schłodzeniu się porcją lodów...


  ...wyciągnęliśmy rodzinkę w to upalne popołudnie przed dom i w taki odlotowy sposób ujawniliśmy...


 
Baby A – girl !
Baby B – boy !






A w taki słodki sposób ujawniliśmy imiona :-)
Dziękujemy cukierni Kandulski :-)








Impreza udana w 100% !!! :-)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz