dream love eat

piątek, 26 września 2014

Wspomnienia cz.3




Nie sądziłam, że się uda, ale jednak!
2 tygodnie w ciepłym, imprezowym miejscu czyli Sunny Beach w Bułgarii. Sam kraj mnie nie oczarował, ludzie też, jednak z racji na wykonywaną stojąco-chodzącą pracę, w tym roku chciałam za dnia plażować a w nocy imprezować.. I tak było :-)











Oczywiście nie da się zupełnie zaprzestać chodzenia i odwiedzenia choć tego, co najbliżej miejsca zakwaterowania, dlatego udaliśmy się z mężem do Nessebaru, miasta położonego na niewielkim półwyspie.
Miasto jest rezerwatem architektonicznym i archeologicznym od 1956, a od 1983 zabytki kultury w mieście zostały wpisane na listę światowego dziedzictwa kultury UNESCO
 

Przepiękne miasteczko :-)


Droga łącząca Słoneczny Brzeg z Nessebarem









Zabytkowy VIII-wieczny wiatrak












Cerkiew św. Apostołów




































Moje ukochane owoce morza, mniam :-)








Zazdroszczę auta...
 






















A tak sobie stał zaparkowany na uboczu, to pomyślałam, że przyda się do fotki… 
Mój mąż w akcji hehe ;-)





Wypad do Burgas (miasto jak miasto..)







Ze względu na cudną pogodę, świetne imprezy i super 2 rodzinki z Bydgoszczy i Mysłowic, które poznaliśmy w hotelu, wyjazd udany w 100% !!!
:-)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz