dream love eat

poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Kwietniowe spacery..



Spacerując codziennie z moim pieskiem po okolicy, z wielką przyjemnością obserwowałam budzącą się do życia przyrodę :-) 
i nie tylko przyrodę ;-)


 


 
Szafirki skradły moje serce rok temu, uwielbiam na nie patrzeć, ich kolor i wygląd wpływa na mnie kojąco ;-)







Przede wszystkim pierwsze miejsce w moim sercu zajmują magnolie! Przepiękne kształty i kolory kwiatów magnolii sprawiają, że nie mogę przejść obok nich obojętnie.. Zatrzymuję się po prostu i stoję przed czyimś ogródkiem, gapiąc się na to cudeńko ;-) Gdybym miała swój ogródek, pierwsze co bym zrobiła to zasadziła minimum 3 odmiany!  ;-)








Kocham kwiaty!!! Szkoda, że wszyscy nie mamy tak zadbanie i kolorowo przed domami :-(





Kocham też niezapominajki! Przesłodko śliczne kwiatuszki:-)



Niestety zdjęcia robię tylko telefonem więc trudno czasem oddać prawdziwe piękno tego co fotografuję :-( Aczkolwiek mam nadzieję, że poczuliście wiosnę :-)



Odsyłam Was do dwumiesięcznika Weranda Country, gdzie znajdziecie przepiękne zdjęcia i ciekawy artykuł :-)

 
Póki co, wklejam stare fotki z Kórnika :-)







:-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz